Lycka ♥



Jag svävar som på rosa moln, det har jag gjort ända sen igår då jag fick se mitt lilla mirakel genom ultraljud för första gången. Vilken lycka, känslan går inte att beskriva. Men där inne låg han/hon å rörde på sig för fullt. Man kunde se huvudet, ryggraden, armarna, bena, ja allt! Det var fascinerande och den mest känslosamma upplevelsen jag varit med om i hela mitt liv. Jag ville gråta, skratta och skrika av lycka på en och samma gång. Men jag höll mig tyst, mest för att läkaren inte skulle tro att jag drabbas av rena dåndimpen å tycka att jag hade en skruv lös eller något åt det hållet. Hon berättade att allting såg bra ut, att lillen va jätte fin och mådde mer än bra där inne. Magsmärtorna jag kommit in för hade ingenting med den lilla att göra, det var snarare tarmarna som spökade där inne. Skönast av allt var att min oro och nervositet över att något hade hänt gick över till den bästa och mest häftigaste känsla jag någonsin upplevt.

För känslan att få se sitt egna barn för första gången, den går inte att beskriva ♥


Det blev dålig uppdatering igår och det kan ni räkna med till helgen också då jag har ett fullspäckat schema. Igår fick jag även hem
Chilie, han ska bo här hos oss i 11 dagar tills Nino flyttat in i sin nya lägenhet. Så igår körde vi på en riktig spabehandling på lillkillen, något han inte direkt njöt av då men som han har att tacka mig för idag. Det är riktigt mysigt att ha han hemma, han kom upp å la sig på mitt bröst så som han tidigare gjort i flera års tid och kurrade å burrade för fulla muggar. För att vara ärlig tror jag han saknar sin lilla kissemisstjej, men dom får allt ta å stå ut med att vara separerade ett tag. Snart syns dom igen och inte bara det, då har han hela sin nya familj samlad. Det är så skönt att veta att han fått ett bra hem med mycket kärlek, kel och bus. 

Nu ska jag hoppa in å ta mig en dusch, sedan kommer Adina å plockar upp mig då vi ska till Handen, möta upp Annelie och kirra present till Emil som tar studenten idag. Jag ska även spana efter något till Polle som vi ska fira imorgon ett helt gäng tillsammans med brännboll, pizza och öl (för de ickegravida). Förhoppningsvis blir det bättre väder då med en massa sol och inte alls som idag, och om inte så hoppas jag att Tess kommit på en plan B.


Be careful...
Postat av: Thessan

Grattis!!! Hoppas du får en bra helg!

Postat av: Diana

Åhh Ultraljud, troligtivs det underbaraste stunden i ditt liv, sett din lilla bebis röra sig i din mage :) läängtar :/ :(

2010-06-11 @ 15:19:32
URL: http://berlaansky.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år Gravid v37

vad kul att du fick se din lilla :) jag ska få se min lilla tösabit igen den 21 om hon inte kommit innan dess :)

2010-06-11 @ 16:13:36
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: ...ANILE...ELINA...

Vad skönt att allt går bra :)

2010-06-13 @ 16:15:23
URL: http://anile.se

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se