Sötnosar!



Tidigare idag var jag på besök hos min älskade ärta
Nino, hälsade även på min lilla bebis Chilie som från och med nu har flyttat dit på heltid. Yepp, ni läste rätt. Angelina och hennes pöjk ska ta hand om honom i fortsättningen. Han trivs så bra där och har fått en ny bff, lilltjejen som ni ser på bilden. Det känns bara elakt att ta iväg honom när han har det så bra och trivs som fisken i vattnet. Ibland får man helt enkelt ta å lägga känslorna åt sidan å se efter det bästa för ens djur och i det här fallet är detta Chilies bästa. Men det känns bra, det gör det verkligen. Han hade inte kunnat komma till nå bättre, fast visst tar det lite att lämna bort honom - han är ju trots allt min lilla bebis! Men kommer kunna hälsa på honom när som helst och som ett plus i kanten kommer jag å Nino träffas lite oftare nu också. Vi har varit förjävlans dåliga på det innan! Men nu blir det ändring på det, eller hur ärt? :)

Nej ni, klockan e mycket och jag har tvättis imorgon så det är nog dags att inta bingen tror jag... Jaja, sleep tight!


Be careful...
Postat av: pimpXprincess

Vilka sötnosar :)

Postat av: ÄRT!

Ja verkligen mitt hjärta! Han kommer ju alltid ara din lilla bebis och när du än känner för att komma och pussa och krama på honom är du alltid välkommen till oss! Jamen verkligen, från och med nu är vi allt duktigare på att ses och så ska det fortsätta! :) <3 Love you!

2010-03-12 @ 01:00:51
URL: http://pangi.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se