Å med det här säger jag go natt ♥



Chilie å Gucci langar en high five på att dom än en gång lyckats röjja gärnet i lägenheten så att mamma snart blir tokig!

Ps. Nämde jag att vi va tvugna att formatera om min "trasiga" dator? Nej, tänkte vell det! Jag förlorade i alla fall över 27 000 bilder och tusentals låtar mm. Det känns surt, jävligt surt! Kan dock glädja mig åt att datan inte är lika seg längre, för att vara ärlig går den nog fortare än fortast nu!


Be careful...
Postat av: pimpXprincess

Haha, vilken söt bild! :D



Synd med datorn. Skönt att den funkar i alla fall.



Svar: Jo, det är fan sant! ;) hehe! Ja, det är det verkligen. Tyvärr... haha!



Hehe okej. Jag dricker det ofta egentligen, men jag har ju bestämt mig för att trappa ner på det. Nu första veckan får jag inte dricka det alls, hehe. Kaffe gillar jag inte alls faktiskt. Hellre vatten då!



Haha jo, det blir förmodligen så. Men då finns det ju en möjlighet i alla fall. Nu är det bara enkla övningar som situps och så + promenader som går att utföra. Gym är inget för mig! Usch usch :/ Jag får ta och skaffa hund, en stor Grand Danois! Då kommer jag nog ut mer. Haha nejdå! Jag får ta och sparka ut mig med andra knep, haha ;D

Postat av: µ

beklagar förlusten, sorgligt.. men allt ont för med sig nåt gott :)

Låter som om du hade en toppendag iaf! Jag har slappat och skitit i allt vad vett, viktigt, hälsa och kost heter :P kan vara bra att ha dem dagarna ibland oxå :) Nu sitter jag uppe och bloggar. Är alldeles för pigg för att krypa i sängs! Hatar att ligga i sängen o vrida mig i timmar.. :S

Hoppas du får lika kul imon med den lilla busen :D

2010-02-05 @ 01:04:48
URL: http://iisai.blogg.se/
Postat av: nikolai

mkt söt ja. :) du hade verkligen en stor katt. :P



ah, tror jag ska göra en kladdkaka till söndag. Har bjudit över kompisar för att käka kakor och bli tjocka. :D

2010-02-05 @ 08:16:29
URL: http://lashnoblom.blogg.se/
Postat av: jennnifer

haha snyggt

2010-02-05 @ 18:33:33
URL: http://ruckis.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se