woop wooop

 

Fan, är det bara jag eller känns det som måndag idag? Måste vara för att jag jobbat hela helgen... Idag slutade jag 21:15, sen drog jag, mamma och Jimmy å solade. Att det ska ta sån jävla tid för mig innan jag blir brun?!?! Skyller på dom "finska" generna, varför vet jag inte men det låter typ, bra, haha. Men men, det får ta sin tid. Det är just därför jag börjar sola nu innan sommaren kommer. Vägrar att gå på stranden helt likblek, så jävla fult! På tal om stranden... Kanske skulle ta tag i den där träningen nån gång också? Inte för att jag kanske behöver men att bli lite fastare hade ju aldrig varit fel. Eller så satsar jag allt till nästa sommar istället? Haha... Ne men då ska jag vara fit for fight och då mina kära vänner kommer jag ha världens snyggaste boobies. Japp, för till nästa sommar då ska jag fan ha skaffat dom, så det så! Kommer bli helt jävla fucking awesome!


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se