Älskade barn.

Well... Nu ska jag hoppa i säng, börjar sju imorgon vilket innebär att jag måste gå upp klockan fem för att hinna. Helst av allt hade jag bara velat ha en heldag tillsammans med Milo. Men inte de inte. Fast slutar två, så då blir det raka vägen till dagis, sen en pw hem och en tripp till parken innan det är dags att hämta Dizzan som är hos grannen. Sen ska jag och lilleman bara busa å leka resterande av timmarna som är kvar innan det är dags för läggdags. Nej ni, sängen var det. God natt!

 


Älskade barn, om du bara visste vilken kärlek jag känner för dig. Om du bara kunde förstå hur mycket glädje du ger mig genom att bara finnas till. Jag älskar då, nu och för alltid ♥

Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se