Hot!

Jag har nog aldrig varit på en kryssning där man fick så mycket ragg och så många frågor om man skulle ligga som den i helgen! Ja jag vet, rakt ut bara. Inga hämningar där inte, helt sjukt! Visst är jag van att folk raggar på en, men här kan jag inte ens räkna antalet på två händer. Fast, jag förstår dom. Hehe...



Så vad hände mer då? Det gamla vanliga typ, för mkt alkohol, tjafs mellan somliga, en nerpissad och nerspyd polare, fyllesnack och en hel del annat som inte bör skrivas ut. En lyckad kryssning helt enkelt, men det bästa av allt va att få komma hem till min underbara son. Nu blir det lugnt för fröken Sjöbeck! Bara till att jobba och ta hand om mina två hjärtan ♥


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se