Underbara Valborg!

Vi hade verkligen en kanonkväll igår, först räkbåten och sen mötte vi upp Mario å company å drog till Götapjuck! Kanske inget ställe jag normalt brukar gå till men fan va kul vi hade det. Det blir verkligen vad man gör det till och igår gick jag in för att ha kul oavsett vart jag än hamnade.

 

Idag har vi firat Mario här hemma med pizza å tårta, presenter blev det också. Jag hoppas att han blev glad för det han fick utav mig å Milo, men det tror jag nog allt. En snygg tshirt och middag för oss tre framöver på valfritt ställe, gonna be awesome! Bara för det kommer han säkert välja ett as dyrt ställe å beställa in hummer å champagne? Haha. Men ja, i såna fall får det vell bli så.

 


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se