Underbar fredagskväll!

Kvällen spenderade jag och Milo hemma hos Dessan med alla brudarna. För en gångs skull va vi alla samlade, exakt allihopa. Helt underbart! Ni kan ju förstå att Milo hade det bra, att ha tolv härliga tjejer som passade upp och lekte med honom hela tiden är det inte många som får vara med om. Vi sa det att sen i framtiden kommer vi få hyra en herrgård när vi alla ska samlas, hajja tolv brudar med respektive samt en massa ungar. Kommer bli rena rama kaoset, haha... Fan va trist det va att behöva åka hem, men lilleman va jätte trött och jag börjar jobba sju imorgon bitti. Men det va en underbar kväll och fan så jag älskar mina tjejer, dom absolut bästa har jag! Längtar redan tills vi samlas ihop nästa gång, vi har redan spikat ett datum. Kommer bli awesome!


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se