Mot jobbet!

Nu har jag myst en massa med finaste lilla Casper, gu så söt han är! Tänker tillbaks på när Milo va så liten, hur har tiden kunnat gå så fort? Bebissugen blev jag också! Men en dag kommer jag få uppleva det igen, det vet jag. Är ju bara 23 så har tid på mig, kan ju kanske vara bra å ha någon å skaffa det med först kanske? Haha! Sen skulle jag ändå inte ha tid nu, Milo håller mig sysselsatt så det räcker å blir över. Min lilla skatt! Men gu så mysigt det va att få hålla en liten igen och tänka tillbaka på den lycka jag kände när Milo kom till världen, en lycka och kärlek som bara växer sig starkare och starkare för varje dag som går ♥

 

 


Be careful...
Postat av: Sofia-mamma till Vilja och tintin

Ja,det är full rulle med 2 barn tätt,hahaha! ;D


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se