Milolängtig.



Fuck vad trött jag är! Jobbade kväll idag och slutade nio, imorgon börjar jag sju på morgonen. Hur ska jag ta mig upp? Saknar Milo också, han sover över hos mormor sin eftersom dagis är stängt imorgon och jag måste jobba. Tur att vi hade hela förmiddagen tillsammans idag i alla fall, annars hade jag gått under. Lät honom nämligen vara hemma från dagis idag, så han får lite långledigt men allra mest för att jag ville spendera tid med honom. Känns som om vi har alldeles för lite tid tillsammans sen han började på dagis och jag började jobba. Seriöst, kommer jag någonsin vänja mig?

Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se