Kärlek!

Idag mina vänner kommer jag somna med ett leende på läpparna. Vet ni vad världens sötaste unge gjorde idag när han var med morfar sin, jo han tog ett kort vi har inrammat på byrån i hallen med han och mig på, gick å satte sig i soffan bredvid morfar och sa "mamma, de mamma" om och om igen samtidigt som han pussade på kortet flera gånger. Jag blev tårögd när pappa berättade det för mig och blir det fortfarande när jag tänker på det. Det värmer så otroligt i mitt hjärta, min lilla älskade älskling, inga ord i världen kan förklara hur mycket jag älskar dig. Världens finaste och dyrbaraste skatt <3


Här är kortet på oss <3


Be careful...
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Åh sötnosen!


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se