Instagram

 

Från början hade jag tänkt att enbart använda Instagram för privat bruk, men va fan, klart ni ska få ta del av det ni med! -----> nattisen88 hittar ni mig på, haha jag vet, noll fantasi när det kommer till namnvalet! But whattafuck, vem fan bryr sig?

 


Be careful...
Postat av: Jennie - kreativ och pysslig mamma åt Malva

Åh hej, jag vet inte om du minns mig, men vi följde varandra under din graviditet och dig var dne första jag berättade för att jag också blivit det :) dte var visserligen 1 år sedan.. Men kul att jag hittade dig bland mina kommentarer.. Vad stor Milo har blivit, herregud, vilken fin pojke!!


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se