Äkta vänskap växer inte på träd.

 

Bästa Adina kom förbi ikväll, så det blev ett glas rosé, melon och en massa snack för våran del. En helt underbar kväll, finner inga ord för hur fina vänner jag faktiskt har. Det bästa med äkta vänner är att man inte alltid behöver träffas varje dag, men ändå vet att dom alltid finns där när man behöver dom. Jag har många vänner och ännu fler "vänner", sen har jag mina diamanter som jag vet att jag alltid oavsett vad kommer ha vid min sida, som jag litar på till hundra procent! Ni är guld värda och jag älskar er av hela mitt hjärta. Ni vet vilka ni är, tusen tack för att ni finns och för att ni fyller mitt liv med så mycket glädje <3

 


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se