En liten update!

Asså, på riktigt? Vad fan har hänt med bloggen? Fattar nada! Helt jävla värdelöst ju! Det enda positiva är vell att man kan svara direkt på kommentarerna? Då kanske man börjar göra det igen? Så jävla dålig på det nu för tiden!
 
Sen vi hördes sist har allting flyttit på, vi hade det kanon i Ljusdal och en underbar midsommar blev det. Efter det har jag bara varvat mina dagar med lämning å hämtning på dagis, jobb, vardagssysslor och en massa bus å mys med Milo och Dizzan. Nu är jag ledig en vecka och lilleman har sommarlov i åtta veckor. Men inte jag inte... En veckas ledighet sen väntas massa jobb och bland annat fyra jobbhelger på raken, sjukt va? Men får skylla mig själv, tackade ja till en massa pass utan att kolla hur jag jobbade. Men det kommer bli bra med stålars i alla fall, jävligt bra! Hehe...
 
 
Idag packade vi ihop för en hel dag på Skansen, supermysigt! Låter bilderna tala för sig själva.
 
 
 

Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se