Älskade barn!

Jag bara älskar den här bilden på alla sätt och vis, den är perfekt. Ljuset, färgerna, allt! Sen har jag ju en perfekt son också och det gör ju det mesta, min lilla vackra ögonsten ♥

 

Idag va det Milos första dag själv på förskolan och allt gick super bra, han verkligen älskar att vara där med alla sina nya kompisar och underbara lärare. Det känns så bra att han trivs, allting kändes genast så mycket lättare. Imorgon ska vi dit igen, sen ska jag på arbetsintervju också. Håll nu tummarna gott folk! Men jag tror det kommer gå bra, jag har den känslan och den brukar faktiskt stämma. Så vi får hoppas att den gör det den här gången också. Nu ska jag skriva ut en massa papper och ta en dusch, sen blir det bedtime för mig. Sov gott!


Be careful...
Postat av: Nettan

Underbar bild och jättefin liten kille :) Hoppas ni får en underbar alla hjärtans dag :)

Postat av: Maja

Super fin bild med en söt lite kille! Mössan och jackan passar med hans lysande vackra blåa ögon!



Allt bra? :)

2012-02-16 @ 21:03:26
URL: http://sextondedecember.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se