Grattis världens bästa pappa!

 

Firar farsan som fyllde år igår, det blev tacos och en jävligt god tårta! Synd bara att jag är så sjukt trött, men efter att ha jobbat som en dåre och med en vilde till son här hemma så känner jag mig helt sänkt. Imorgon kör jag det tredje dubbelpasset för den här veckan, hela 14 timmar på raken. Det är tur att jag trivs på jobbet, för annars hade det varit riktigt pain in the ass imorgon, haha.

 


Be careful...
Postat av: Mary

oooh my godness vilken go tårta! Känns sådär lätt nu att inte äta socker på en vecka haha ;)

Väldigt fin blogg, gillar ditt sätt att skriva. Lägger till dig på bloglovin direkt, lägg gärna till mig med :)


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se