-

 

Eftersom lilleman sov hos mormor igår så blev de lite party för min del. Satt å tog några glas med Mario innan vi bestämde oss för att dra till Brassan med en massa andra sköna typer. Hade faktiskt kul, även fast det hände en hel del som bara inte får hända. Fast det är ju inte första gången direkt... Sen kan jag bara inte låta bli å undra hur fan folk tänker? Gah! Ibland önskar jag att jag bara kunde skriva helt öppet om vad jag tänker, känner å framför allt tycker. Men som ni vet så missuppfattar folk alltid allting och ska alltid ha något att tycka till om så det är vell lika bra att bara hålla käften istället. Drama is not for me anyway! Nä ni, nu ska jag färga morsans fransar och försöka komma på vad man ska göra till middag? Sen blir det bara soffmys med mitt lilla hjärta <3

 


Be careful...
Postat av: Mallan..

Jag är glad för din skull att du och Mario är tillsammans igen..

2012-08-14 @ 21:14:21

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se