Haft en bra påsk?


Det har jag, nästan en för bra sådan! Men nu är den över och ledigheten med. Imorgon kör jag igång på jobbet igen, ända till söndag, sen är jag ledig måndag och jobbar tisdag till fredag igen. Tufft? Jo visst! Men helt ärligt så trivs jag så grymt bra på min arbetsplats att jag skulle kunna jobba varje dag om det vore så. Enda nackdelen är att jag saknar Milo, konstant! Å imorgon kommer jag knappt träffa honom mer än på morgonen, sen ska han till dagis (som han för övrigt älskar att vara på) och jag jobbar kväll så han ska vara med sin morfar. Får gå in å titta på honom när han sover istället när jag kommer hem, som jag alltid gör när jag jobbat kväll. Sen blir det snabbt i säng så att morgonen kommer fort, å då mina vänner får jag äntligen krama å pussa på min lilla skatt igen. Det är nästan så jag hoppas att han vaknar jätte tidigt imorgonbitti så jag får några extra timmar med honom innan det är dags för dagis, haha.

Be careful...
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Vad mysigt det ser ut!:) Själv spenderade jag min påsk på sjukhuset men det var lika mysigt det:)


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se