...



Jag blir så arg, besviken, ledsen och frustrerad. Hur fan får man en människa att förstå att dennes handlingar INTE drabbar mig? Att allt jävlandes mot mig går ut över helt fel person? Hur fan förklarar man det? Vad gör man? Vad ska jag göra? Jag försöker göra allt rätt och vara stark. Kämpar för att få allt att gå ihop och ja, jag har lyckas. Jag mår så bra i mig själv och mitt sätt att leva just nu. Men ändå försöker en person rasera alltihop, jag är trött på det. Trött på alla ord, på dina destruktiva handlingar, på alla påhitt. Jag skiter i vem som läser det här nu, för som jag känner nu skulle jag kunna skriva ut allt som hänt utan att bry mig. Du har fått mig att sluta bry mig! Jag är så jävla arg just nu så det är nog lika bra att jag avslutar det här inlägget innan jag skriver för mycket!

Ps. Jag hoppas nå innerligt att du läser det här, IDIOT!


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se