Fimpa helt!



Inne på tredje rökfria dagen idag, så jävla grym! Nu ska jag banne mig sluta helt, fimpa helt! Seriöst, är det inte jävligt onödigt att röka upp flera hundra i månaden? Att lukta päcka? Få sämre sinnen och framför allt, sämre hälsa! Är det verkligen värt det i längden bara för att det är... gott? Eller är det ens gott, är det inte själva beroendet som sätter sig in där? För om jag inte varit beroende, hade det verkligen varit gott då? Tänk tillbaka, hur var det första gången, de allra första blossen? Va det gott? På riktigt? Nej, det smakade hemskt och nicokicken va inge rolig alls. Ändå fortsatte man å ju längre tiden gick, desto godare blev det. Desto svårare var det att ta sig ur... Fy vad jag ångrar att jag någonsin började och än mer, alla gånger jag slutat för att sen vara så jävla dum å börja igen och igen och igen... Men nu, 10 år senare ska jag sluta helt. Inte börja igen, utan den här gången ska jag... lyckas! Jisses, 10 år. Helt sjukt! Att jag började röka som 13 åring är helt sjukt...


Be careful...
Postat av: Sofia-mamma till Vilja och bf 27/3-12

Och den bästa anledningen att inte röka,du utsätter inte ditt barn för passiv rökning och den äckliga lukten som sitter kvar i kläder och hår.



Men jag vet hur svårt det är! Usch o fy!:(

Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

Du är grym du klarar det!:D

2011-10-26 @ 12:44:05
URL: http://julhaz.blogg.se/
Postat av: Jessica -The Truth And Other Disasters

Vad duktig du är som slutar, heja dig! :)

2011-11-03 @ 21:39:59
URL: http://jayde.blogg.se/
Postat av: Sanna

Rökte också i 10år, dock är jag bara 19 men har nu varit rökfri 4månader, känns underbart! :) Kram

2011-12-07 @ 14:48:36

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se