woop woop



Tanken va att jag skulle gå och lägga mig i tid idag, men det blir ju aldrig som man tänkt sig. Eller hur? Fast helt ärligt så går jag nog aldrig å lägger mig i tid, i alla fall inte så tidigt som jag egentligen skulle behöva. Men jag klarar mig alltid, superwoman you know!

Kryssning vart lika grym som jag visste att den skulle bli, eller nej. Den vart fan ännu grymmare! Helt galet vad jag längtar tills nästa, drygt ett halvår kvar sen kör vi igen!

Lite uppdatering kring lilleman blir det också, jag vet att ni är många som tycker det är roligt att läsa om alla framsteg han gör. Han har börjat gå mer och mer utan att ramla eller ta stöd utav något, det är så sött att se hur han tulltar omkring här hemma. Nu ska han bara vänja sig att gå med skorna på utomhus också, sen blir det full fart! Igår natt var även första natten Milo sov i sin säng inne i sitt egna rum och det gick jätte bra, inte en endaste gång vaknade han. Värre va det med mig, så fort jag bara hörde honom vända sig eller låta lite grann genom babymonitorn så nästintill flög jag upp ur sängen, klarvaken. Sen när jag väl lyckats somna om igen så rörde han sig igen och upp for jag i tanken på att nu har han vaknat och tycker det är jätte läskigt att vakna upp i ett helt annat rum än det han är van vid. Men nej inte de inte, han sov som en stock och har gjort även ikväll sen han gick å la sig. Jag hoppas jag kan slappna av mer inatt jag med, haha. God natt på er!


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se