Liten blir stor.

Kan ni förstå att vid den här tiden för exakt ett år sedan låg jag på SÖS med värkar, hur kan ett år ha gått så fort? Min lilla bebis är ju stora killen nu jue! Men för mig kommer han alltid vara min yttepyttelilla bebbe ♥ Så är det bara, haha...

Dagarna framöver kommer jag ha fullt upp, imorgon ska vi självklart fira Milos födelsedag med tårta och paket. På fredag kommer Agge å Adina över å firar lilleman samt att det blir en massa bakande för min del och på lördag har vi själva ett års kalaset. Då är det öppet hus för dom som är bjudna och en massa smaskigheter för allesammans, samt fiskedamm för dom små. Kommer bli så kul, ska ta en massa kort och visa er sedan!

Här har ni lite bilder på världens finaste son under året som gått



































































Be careful...
Postat av: D

åååhh grattis till milo!! jag har följt din blogg ett tag.. 1 år har verkligen gått snabbt :P .. han är otroligt söt!!

2011-11-24 @ 01:57:57
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

åh grattis till världens sötaste kille:D

Postat av: Maja

Gud så söööt han är!

Grattis på din födelsedag, lille vän :D♥

2011-11-24 @ 19:30:11
URL: http://pinkpiggy.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se