Today is the day!

Wihooo! Idag blir det kryssning med en massa vänner, kommer bli awesome! Sist hade jag på tok för roligt, men har en känsla av att den här kryssningen kommer bli ännu grymmare. Det ska bli roligt att komma iväg å träffa en massa folk, men helt ärligt så kommer jag längta ihjäl mig efter dom här två. Det gör jag alltid när jag inte har dom vid min sida, men både Milo och Dizzie är i trygga händer och kommer ha det jätte bra medans jag är iväg å gör Östersjön osäker.



Mina fina, mamma älskar er ♥


Be careful...
Postat av: Diana

Hej :) Skönt att se allt är bra med er :)) Vad stor Milo har blivit, jisses vad tiden går :) Ha det underbar på kryssingen, KRAM !

Postat av: Viktoria

Hej, allt bra? :)

Vilken söt son du har!



har frågestund på bloggen, lämna några frågor är du snäll! http://avks.blogg.se/

2011-11-16 @ 22:57:19
URL: http://avks.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se