One year later.



Jag har så svårt att förstå vart tiden tagit vägen, om 22 dagar blir min lilla prins ett år. Kan ni förstå? Ett år! Det är galet! Samtidigt som det känns som om han alltid har funnits här så känns det fortfarande som om det va igår jag låg på förlossningen och fick upp honom på bröstet. Vart tog året vägen? Min lilla bebis är ju ingen bebis längre, han är stora killen nu jue. Han kan klättrar upp för soffan själv numera, kan gå några steg utan stöd, han pratar och säger nya ord nästan varje dag. Utvecklingen går så fort nu och det är så otroligt roligt att få vara med och se alla framsteg han gör. Jag bara älskar det, livet som mamma och framför allt att få spendera varje dag med min lilla ögonsten. Det är galet vad mycket jag älskar dig Milo, mammas allt ♥


Be careful...
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

Galet vad fort det gått! Lilla sötisen!:)

Postat av: Mariah

Vad stor din pojke blivit, minns när jag läste dina inlägg om att du ville att han skulle komma ut :P

2011-11-07 @ 13:48:07
URL: http://alovewithoutend.blogg.se/
Postat av: Malin, Mamma till Zelina

Ojoj, redan 1 år. Ja tiden går fruktansvärt fort.

2011-11-09 @ 10:46:37
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: S.

Åh, han är söt som sin mor! =)



Tiden går galet fort, nästan för fort.

Min gris är över tre år nu. :)



Hoppas du har svinkul på kryssningen! :D

2011-11-12 @ 22:38:39
URL: http://imyourheartache.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se