Grattis på 1-årsdagen älskling!



05:47, den absolut bästa klockslaget i hela mitt liv. Ett klockslag jag aldrig kommer glömma, det klockslaget då du mitt hjärta kom till världen. Den 24 November 2010 var det datum du kom, det bästa datumet i mitt liv. Jag kommer aldrig glömma vårat första möte tillsammans, hur jag höll i din hand, pussade på dig och kollade in i dina blåa ögon för första gången. Jag kunde inte förstå att du äntligen kommit, att du var min. Den dyrbaraste och vackraste lilla skatt jag någonsin skådat. Jag hade aldrig tidigare känt en sådan stark lycka som då, det var ren och äkta kärlek från första ögonkastet.

Det här året med dig har varit det mest underbara och bästa året i mitt liv. Jag ser fram emot alla andra år vi har tillsammans, jag ser fram emot att se dig utvecklas, göra nya framsteg och växa upp. Jag ser fram emot allt, exakt allt. Du ger mig så mycket glädje och kärlek genom att bara finnas. Det finns inga ord som kan förklara hur mycket du betyder för mig, hur mycket jag älskar dig. Du är den viktigaste människan i mitt liv och jag kommer göra allt för dig, alltid finnas vid din sida - aldrig lämna dig!

Grattis min prins på din dag, din allra första födelsedag. Mamma älskar dig mest av allt - då, nu och för alltid


Be careful...
Postat av: Sofia-mamma till Vilja och bf 28/3-12

Grattis!:))

Postat av: jen

Stort grattis !

2011-11-24 @ 09:43:09
URL: http://lifeofjen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad söt =)

Stort grattis till "lillkillen" :D

2011-11-24 @ 10:06:33
URL: http://mammatillpatricia.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åh blir nästan tårögd, vara dagar kvar till min tjej blir 1 med:) hurra för dom! Och hoppas ni får en underbar dag!

2011-11-24 @ 11:55:34
URL: http://mylovley.blogg.se/
Postat av: Fredrik Svensson

åhhh :) har han redan blivit ett helt år.

Tänk vad tiden går, kommer ihåg nedräkningen och det var så spännande att hänga med och läsa varje dag :D

2011-12-07 @ 22:32:41
URL: http://fredriksvensson.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se