Should I stay or should I go?



Det är galet vilka trogna läsare jag har, ett inlägg och statistiken stiger med raketfart. Ganska ironiskt, med tanke på att jag skrev att jag inte skulle blogga nå mer. Ändå är ni kvar? Gulligt eller läskigt?

Vad säger ni, borde jag börja blogga igen? Orkar jag det? Vill jag det? Det är ju så mycket som hänt, så mycket ni missat. Kommer ni hänga med i såna fall?


Be careful...
Postat av: Anonym

ÄNTLIGEN!!! Gissa om jag väntat på att du ska börja igen, greatest blog on earth!

2011-06-30 @ 01:34:51
Postat av: Veronica

Det är väl på grund av att alla har dig på bloglovin och ser att du har uppdaterat :)

2011-06-30 @ 11:05:52
Postat av: Anonym

jaaaaa, börja igen börja igen :D

2011-06-30 @ 17:14:09
Postat av: Nathalie

Svar till Veronica: Jo kanske det, men alla som följt under tiden jag inte bloggat då? ;P

2011-06-30 @ 17:24:15
Postat av: Sofia-mamma till Vilja född med läpp och käkspalt

Blogga om du verkligen orkar.. Man behöver ju inte blogga varje dag. :)

Jag läser då om du bloggar!:)


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se