Whats wrong with me?

Varför kan jag inte sova om nätterna längre? Varför är jag inte det minsta trött? Varför känner jag mig så konstig? Seriöst, det här börjar bli jävligt jobbigt! Jag vill kunna somna tidigt så jag kan vakna upp pigg och glad, inte som en seg jävla zombi som inte vaknar till liv först efter en hel kanna kaffe! Bläää, this sucks!



Fy fan vad jag saknar dig...


Be careful...
Postat av: angelina

söt bild!! hur är de idag?

Postat av: Jennie - Mamma till Malva

Usch att inte kunna sova om nätterna.. Men sover du på dagarna? kanske ska minska ner på kaffe drickandet? :9

2011-07-06 @ 17:30:42
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Postat av: Jennie - Mamma till Malva

Usch att inte kunna sova om nätterna.. Men sover du på dagarna? kanske ska minska ner på kaffe drickandet? :9

2011-07-06 @ 17:30:43
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se