Visst är det roligt med människor som pratar om saker de inte har en aning om?



Ibland undrar jag verkligen vad det är för fel på folk? I helgen hände en grej, något som jag dessvärre inte kan dela med mig av men som var alltifrån okej. Ändå går människor som inte ens såg vad som skedde runt å snackar en massa, hittar på och får det att låta som något helt annat än vad det faktiskt va. Det är så falska rykten sprids, det är så skitsnack börjar. Men tydligen har jag "vänner" och bekanta som fortfarande lever kvar på fjortis tiden. Ni som inte va där såg inte vad som hände, ni har ingen jävla aning. Istället för att då komma å fråga någon som faktiskt va där och såg ALLT så spekulerar ni å hittar på egna historier som ni sen sprider vidare till folk, för att låta dom föra det vidare till andra. Jag blir så trött, någonstans trodde man liksom att folk växt till sig å blivit vuxna. Men oj så fel man kan ha! Tråkigt är vad det är, riktigt jävla tråkigt...


Be careful...
Postat av: pimpXprincess

Så sjukt trist med såntdär :/


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se