Irritationsmoment!

Det va riktigt trevligt där borta, mindre trevligt var att det började ösa ner när vi va på väg hem. Man kunde seriöst tro att vi badat med kläderna på, Milo va helt torr i alla fall å det är huvudsaken. Va inte alls där nå länge, en timma kanske? Om ens det... Just nu sitter jag ner å kopplar av för första gången på hela dagen, det känns verkligen i kroppen kan jag lova. Irriterad är jag också, bad nämligen Mario ta disken. Men kunde han det? Nej, eller "han orkade inte". Men det är klart jag orkar, för jag orkar allt... Det verkar vara vad han tror i alla fall! Grejen är den att efter att jag storstädat hela lägenheten, tvättat en massa, samt haft Milo själv och tagit hand om djur å middag (som han inte ens åt) medans han varit ute å grillat hela dagen så tycker inte jag att det är för mycket begär. Eller?




Föresten ska Mario ta Milo imorgonbitti, gissa om jag hoppas att lillknodden vaknar tidigt imorgon.
Karma is a bitch!


Be careful...
Postat av: angelina

<allt okej här! med dig med?=)

Postat av: Malinne- Mamma till Nellie och Tiffanie

Ville bara säga att du är INTE ensam om att ha det precis sådär med din karl ;) tror dom flesta småbarnsfamiljer har det exakt som du...Vi kvinnor ska orka en "JÄKLA" massa utan att klaga men så fort en man sak göra nåt så är det"Jag orkar inte,jag är trött efter jobbet" och blablabla....Medan en kvinna ska orka ALLT trots att hon inte fått så mkt sömn om natten....



Kram på dej ;)

2011-07-24 @ 16:28:37
URL: http://malinnes.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se