Never again!



Fan, jag ska aldrig försöka färga mitt hår själv igen. Eller, inte bara underhåret i alla fall. Vilket jävla projekt! Inte nog med att jag tog tog för lite hår så kom det fanimig färg överallt! På mig, på golvet, på handfatet and so on. Nej, nästa gång blir det min privata frisör aka Analen som får göra't. Men som man säger; man lär sig av sina misstag. Nu ska jag epilera benen och sen hoppa i säng. Jo för det är sånt jag gör om nätterna, färgar hår å epilerar. Man måste ju passa på när lilleman sover, annars får man liksom ingenting gjort. Natti natti!


Be careful...
Postat av: Malinne- Mamma till Nellie och Tiffanie

Jippiiiiii,du är tebax ,) Har gått in lite då och då för att se om du kanske ändrat dej ang bloggningen...Gissa om jag blev glad idag ;)

Kram


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se