Kaffelin.



Skrev jag på fullaste allvar god natt i tidigare inlägg? Vem fan försöker jag lura? Inte har det blivit någon "god natt" för min del i alla fall, är fortfarande klarvaken. Det här suger! Jag måste verkligen gå å lägga mig tidigare och komma upp tidigare på mornarna. Måste bli piggare helt enkelt! Kanske bör dra ner på kaffedrickandet? I alla fall mot kvällarna? Jo, jag tror nog jag ska göra så. Jag har liksom börjat bli "kaffelin", piggelin på kaffe typ. En förändring behövs det i alla fall, helt klart! Å med det säger jag god natt, för nu måste jag fan sova. Försöka i alla fall...


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se