Gott nytt år i efterskott, typ...



Hoppas ni alla hade ett bra nyår, min va supermysig! Firade den med trerättersmiddag här hemma med min lilla familj ♥ Jag och Mario kollade film, åt ostbricka och drack alkoholfritt vin fram till tolvslaget och sedan gick jag faktiskt å la mig. Hade någon sagt till mig för ett år sedan att jag skulle vara hemma under nyår, nykter och tillsammans med min egna lilla familj hade jag nog sagt att den personen va knäpp. Så det kan gå va? Helt sjukt hur mycket ett år kan förändra ens liv! 2010 var i alla fall mitt bästa år och det kommer det alltid att vara. Milo lyser liksom upp mitt liv, han är och förblir mitt allt, den finaste gåvan av dom alla ♥

Svar på kommentarer!

1. Den ögonbrynspenna jag använder kommer från H&M och är h&m:s egna märke (lightbrown), billig och bra!
2. Mum+dad=me bodyn såg jag kom från H&M den med, så kolla där!


Be careful...
Postat av: olivia

hej vill bara säga att du har en jätte fin blogg och en sjukt snygg hårfärg !


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se