2010



Jag startade den här nya bloggen och lämnade min gamla åt det förflutna.



Jag, Malin och Annelie åkte på kryssning.



Jag va med när lille Rocco föddes.



Chilie bodde hemma hos oss, han och Gucci fann varandra och blev bästa vänner.



Liam föddes ♥



Jag passade min brorsson Marius en hel del.



Jag å Mario gjorde slut och jag försökte intala mig själv att "ensam är starkast". Bland den värsta tiden i mitt liv, jag va helt förstörd...



Testade neu lash och ja den funkade ganska bra!



Jag och Mario bestämde oss för att försöka en gång till, vi klarade helt enkelt inte av ett liv utan varandra ♥



Chanel försvann ute mitt i vintern, vi trodde hon skulle dö då vi inte hittade henne. Tur nog fann några henne å hon lämnades tillbaka dagen efter.



Lillebror fyllde 20, vi kidnappade honom och åkte på kryssning!



Chilie flyttade hem till Angelina och fann sig en vän för livet.



Min sista utekväll innan jag fick reda på att jag var gravid spenderades med Annelie, Cornelia och Adina på Solidaritet. Minns hur jag drack och drack men aldrig blev full!



Jag opererade foten vaken under lokalbedövning, det värsta jag varit med om! Men då jag fick reda på att jag var gravid dagen innan operationen så va jag tvungen att göra under lokalbedövning för det va riskabelt för barnet med narkos. Det allra värsta var nog att dom gett för lite bedövning, så när dom skulle såga i skelettet så kan ni ju gissa att jag skrek! Hemskt va det!



Gucci växte sig större.


Jag började designa mina egna smycken, något jag för tillfället lagt åt sidan.



Skaffade twitter.



Älskling fyllde 23, men va då i Oskarshamn hos sin mamma då han gjorde en intensivkurs för körkortet där borta. Det va två lååånga veckor kan jag ju tala om!



Hamnade på Blogg.se förstasida med dom här sötnosarna!


La upp dom första bilderna på magen.



Böt bort den gamla designen.


Första ultraljudsbilden på Milo ♥



Jag och mamma va hos Annelie å blev snygga i håret.


Sommaren bestod av en massa jordgubbar, glass och grädde.



Syrran gifte sig.



Hamnade på mest aktiva listan och läsarna ökade.



Hade kräftskiva.



Fick en massa fina "fanbilder" från läsare.



Bakade tårta till pappa som fyllde 52.



Gjorde ett ultraljud i 3D/4D på tittutkliniken i Stockholm.



Det började rulla in en jävla massa erbjudanden och paket från alla möjliga håll och kanter.



Jag och Mysan va på ett event som Goldwell höll i och fick en goodiebag med en massa härligheter till håret.



Köpte världens grymmaste plattång, dyr som fan men så värt de!



Världens bästa mamma annordnade en babyshower till mig ♥



Magen växte sig större.



Milo föddes ♥



Vi firade jul hemma hos oss.



Milo fick en massa julklappar.



Nyår spenderade vi hemma, med god middag, filmer och ostbricka.

År 2010 kommer alltid vara det bästa året i mitt liv ♥


Be careful...
Postat av: Anna

Åh vad härligt :) Hoppas det fortsätter så!

Postat av: pimpXprincess

Kul att kolla igenom! :)

2011-01-18 @ 16:20:13
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Budget tips!

Vilka fina bilder :)

man blir så glad av att titta på dom!

2011-01-18 @ 17:27:21
URL: http://budgettips.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

fina bilder :) Det har hänt mycket för dig :)

2011-01-18 @ 18:23:02
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

Härligt år, han är så fin milo, 2010 kommer alltid vara mitt bästa år också

2011-01-18 @ 21:24:03
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Saga och i längtan efter pyret i magen med BF 1/7-2011!

Hihi, så sa jag med om år 2009 - Att det var mitt bästa år någonsin, för då var jag gravid och födde min dotter. Men efter att ha levt ett helt år med min dotter på utsidan av magen ändrade jag mig - 2010 är mitt bästa år någonsin!



Jag har spenderat varje dag med min vackra Saga och blev gravid med hennes syskon :) Bättre blir det inte!



Tror nog att du kommer att älskar år 2011 väldigt mycket när det är slut, då Milo varit med dig varje dag och växt till sig till en stor grabb :)



Kramar till er!

2011-01-18 @ 21:28:47
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Josefin

snacka om det har hänt en del under 2010 för dig/familjen :) roligt att ni blev tsm åter!

Milo är så fin så :)

kram!

2011-01-18 @ 22:10:29
URL: http://olgajosefinnilsson.blogg.se/
Postat av: Maria

De var roligt att kolla igenom :) Det verkar som du hade ett toppen år förra året! Hoppas de fortsätter så för dig :)

2011-01-27 @ 07:55:01
URL: http://miizen.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se