Syskonkärlek.



Idag tog jag till mina "finska gener" och gjorde en "finskinen korvsoppinen", eller finsk korvsoppa som det egentligen heter. Länge sen sist men fan så gott det va, särskilt nu i dessa förkylningstider. Mallan va även här och hon hade med sig lilla Wilda (Guccis halvsyrra) som imorgon blir 8 veckor och flyttar till ett nytt hem. Kan ju säga att jag såg en helt ny sida av min lilla terrorist, för fan så försiktig han va med henne. Han lät henne få bita och busa med honom hur mycket som helst. Kan ju säga att mitt hjärta smälte när jag såg hur snäll han är mot henne, hur tålig han är när det kommer till valpar. Vart hon än gick så va han efter för att hålla koll på henne och när han lekte med henne så gjorde han det försiktigt försiktigt och ännu mer försiktigt. Har nog aldrig sett han leka så lugnt innan, för att vara ärlig visste jag inte ens att han kunde det...







Visst märks det att dom är syskon? Lite lika är dom ju allt sötnosarna!


Be careful...
Postat av: pimpXprincess

Aaw, vad söta dom är! :)

Postat av: A B I R ♥ - HTTP://ABIR.BLOGG.SE/

Fin blogg du har! :)

Några planer för idag ? :D

kram!♥

2011-01-13 @ 07:31:59
URL: http://abir.blogg.se/
Postat av: Budget tips!

Gud så söta dom är!

2011-01-13 @ 12:17:55
URL: http://budgettips.blogg.se/
Postat av: Karolina

Men gudars vilka sötnosar! :)

2011-01-15 @ 10:34:34
URL: http://bynowak.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se