Trött på lögner...



Varför är människor så falska för? Varför kan somliga bara inte hålla det dom lovar, blir trött på alla ursäkter och påhitt. Säg som det är istället! Jag vill inte gå å hoppas och längta för att sedan få höra samma story igen, det börjar liksom bli tröttsamt!

Gaaah, somliga idioter gör mig galen! Än mer när det är såna som faktiskt står en nära...


Edit:
Funtar starkt på att färga mitt hår mörkt igen efter den här bilden.


Be careful...
Postat av: pimpXprincess

Do it! :)

Postat av: Anna

Haha tack så mycket :)

2011-01-19 @ 06:46:16
URL: http://aannabelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Ne, du kan googla dig fram.. Jag har ett häfte nämligen. Kram

2011-01-19 @ 08:15:00
Postat av: Jennie - Stolt hundägare och blivande mamma

Såna människor behöver vi inte i våra liv, men tyvärr det de svårta att undvika!



Du passar sinnessjukt bra i mörkt hår, men lika bra som ljus :)

2011-01-19 @ 19:45:25
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Postat av: Maria

Håller med dig, förstår inte varför vissa folk har så svårt för att hålla sig till sanningen. Jag har varit väldig blyg och tystlåten i mina dagar och inte riktigt vågat stå upp för mig själv och säga vad jag tycker och tänker. Men började äntligen göra de för några år sen, och har bara fått positiv feedback! Man vinner ingenting på att ljuga!

2011-01-27 @ 07:50:55
URL: http://miizen.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se