Myskväll!



Tack för alla underbara råd och tips jag fick utav er i inlägget under, det värmer verkligen att det är så många som tar sig tiden att skriva. Jag har ammat och pumpat utav bara den, men än så länge har det inte blivit nån större skillnad och vi har fått köra på ersättning då Milo inte blivit mätt. Vilket inte är så konstigt... Men jag ska fortsätta så får vi se om de sätter igång igen!

Idag hade vi en riktig myskväll här hemma tillsammans med Cornelia och Micke som kom förbi, det blev kinamat och en massa prat. En riktig trevlig söndagskväll, den trevligaste på länge om jag ska vara ärlig.

By the way så fick Milo ligga i sitt babygym för första gången idag, han tyckte det va väldigt spännande... ett tag... tills han tröttnade å ville käka istället, mitt lilla matvrak ♥ Nu sover korven så jag passar på med ett inlägg som vanligt när jag får den där lilla tiden över. Måste ta tag i designen, min lilla älskling måste ju vara med på headern han med!


Be careful...
Postat av: Petra`s

Å vilken liten trollunge, söt som få ;)


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se