Jag saknar min byracka!



Dizzie har man inte sett mycket av den senaste tiden, hon har varit med farsan och min morbror fram och tillbaka till Värmland. Jag saknar min lille tussa! Men idag kommer hon hem och förhoppningsvis så tar det ett tag nu innan dom åker till värmland igen. För när dom åker upp nästa gång, då kommer hon följa med igen. Hon älskar att vara där, bara få springa fritt, jaga älgar och busa. Som ett plus på kanten följer den långa bilresan, för är det någonting hon älskar så är det att åka bil. Man behöver bara säga "ska vi åka bil" och hon springer direkt till bilen, redo att hoppa in. Längtar så efter att få pussa å krama på henne igen!

För övrigt så sov Milo hela natten i sin egna säng utan att ligga i våran, självklart vaknade han två gånger för mat men annars har det gått jätte bra. Vi ska börja vänja honom vid att sova i sin säng nu, det är lika bra så man slipper problem med det när han blir större. Men fan så tomt det är, jag har ju vant mig vid att ha honom brevid mig! För att vara ärlig är det nog jobbigare för mig än vad det är för honom, mammas lilla hjärta!


Be careful...
Postat av: Budget tips!

Söt fin hund!

Min pojkvän vill också ha en "råtta" :) hehe

Dom är så fina!

Postat av: Karin

Nej vilken fin hund du har, brukar faktiskt för att vara ärlig inte tycka om rottweiler annars, men väldigt söt :)

2011-01-18 @ 13:36:27
URL: http://karinlygnersjo.blogg.se/
Postat av: Jennie - Stolt hundägare och blivande mamma

sv: Ja jag vet, det är en helt otrolig upplevelse att få SE sin bebis än ändå inte :) Det var vårt 3:e ultraljud så jag har sett h*n innan men nu hände det mycket mer!



Nej jag vet :D det är bara halva tiden kvar och vi ska vänta med att ta reda på könet tills jag föder h*n :) Jag tror på att inte veta gör hela förlossningen enklare på ett sätt :)

2011-01-18 @ 21:49:04
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Postat av: jennie

vad roligt med värmland!:D Bor här själv.

Får man fråga var i värmland? Eller kanske inte värt i en såpass stor blogg, men ändå. :P

2011-01-18 @ 23:01:48
URL: http://eightfebruary.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se