Imorgon kör vi!



Har inhandlat amningste och alkoholfri öl, nu jävlar ska vi sätta igång den här mjölproduktionen! Ska pumpa och amma utav bara den, så håller vi tummarna för att produktionen börjar öka. Skulle den inte göra det, så so what! Ni har rätt i det ni skriver, det gör mig inte till en sämre mamma, inte för fem öre! Så länge mitt barn får den mat han behöver, så länge han blir mätt även om det nu inte skulle bli på min modersmjölk. Ersättning fungerar lika bra! Men jag ska ge det ett försök till, ett sista försök. Finns det någon där ute som provat Weledas stillte? Har det fungerat för er? Likadant vad det gäller öl, funkar det verkligen?

Håll tummarna nu för att den här "mirakelkuren" fungerar för mig!


Be careful...
Postat av: Emmelie

va fint att se att du verkligen kämpar innan du ger upp!

Postat av: Anna

Lycka till! :D

2011-01-09 @ 14:14:34
URL: http://aannabelle.blogg.se/
Postat av: S.

Lycka till! :) Hur det än blir, så kommer det bli bra. :)

2011-01-09 @ 18:32:38
URL: http://imyourheartache.blogg.se/
Postat av: Emily

Ja, det funkar verkligen med Öl! När joel var tre månader köpte jag alkoholfri öl och drack och SHIIT vad det kom mycket mjölk! Hoppas de går bra. krams

2011-01-10 @ 12:22:05
URL: http://agressia.blogg.se/
Postat av: Åsa

Det fungerar men du måste ge det tid. Man ska ju dricka det några veckor, det är inget hokus pokus som gungerar med en gång. Jag började dricka som man ska, 4 veckor för sonen beräknades komma eftersom jag hade planerat snitt och det hjälpte kan jag lova. Hade massa mat till han när han föddes, sen så fortsatte jag dricka det så länge sonen låg på neo och jag pumpade ut var tredje timme, så visst fungerar det men det tar som sagt några veckor och man måste dricka flera muggar varje dag av det. Jag drack 4-5 muggar varje dag och pumpade och jösses vad mycket mat jag hade till sonen även när jag började amma honom.....

2011-01-14 @ 11:33:19

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se