En väldigt tidig morgon.





Milo har sovit hela natten och vaknade inte först kvart över fem imorse första gången, då hungrig som f-a-n! Därefter ville han inte somna om så det va bara att gilla läget å gå upp, nu däremot sover han som en prins igen och jag får hinka kaffe för att åtminstonde försöka piggna till. Snacka om skillnad med tanke på att vi igår sov ända till halv tolv, fattar inte hur vi lyckades med det?

Har suttit å funderat på vad jag ska göra med mitt hår, känner för en förändring. Har kommit fram till att nästa gång jag går till Annelie ska jag göra en massa slingor i olika bruna nyanser, samt några jätte ljusa. Tror det kommer bli as snyggt! Ska nog till och med ta å boka in en tid hos henne snart, måste bara kolla om morsan slutar tidigt någon dag så hon kan vara barnvakt. Annars får jag ta det på kvällstid så får Mario ta Milo när han kommer hem från jobbet. Det är jävligt synd att hon inte jobbar helger den donnan!

Föresten har jag slutat amma nu, det funkade inte med varken te eller öl. Mario är ganska bitter över att vi la ut 103 kronor på ett te utan minsta effekt, jag med. Särskilt när hon i kassan sa att det fungerade "jätte bra" och att hon hade provat det and so on. Jo men tjena! Har inte fått ut mer mjölk än att det får plats på en tesked de senaste dagarna, så nu ger jag upp! Det får bli enbart ersättning från och med nu, men han kommer klara sig bra på det och man får verkligen vara glad över att sånt finns!


Be careful...
Postat av: Diana

Vilken sötnöt Milo är <3

Postat av: sara

Hejsan!

HJÄLP MIG att fylla min lista om ämnen jag ska skriva om. Som tack så blir du länkad!

KRAM SARA

2011-01-12 @ 12:53:33
URL: http://ensara.blogg.se/
Postat av: Karin

Vad fin han är!<3

2011-01-12 @ 16:37:56
URL: http://karinlygnersjo.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma till Sebastian & Simon

Min älsta son är uppfödd på ersättning och han mår jättebra =) Funkar det inte att amma så gör det inte, din son mår bra så länge du gör det

2011-01-12 @ 21:06:00
URL: http://minbasse.blogg.se/
Postat av: Jennie - Stolt hundägare och blivande mamma

Det finns ingen mening med att slösa massor av pengar när det finns super bra ersättningar, kör på det istället :) Synd jag bor en bit ifrån, annars hade jag kunnit suttit barnvakt åt sönosen ;) haha!

kram

2011-01-13 @ 19:20:54
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se