Att få barn är en riktig gåva



Har precis suttit å kollat igenom alla bilderna från förlossningen, jag kommer aldrig tröttna på att titta på dom. De väcker så många känslor och fina minnen av att kolla på dom. Det är och förblir den mest smärtsamma men lyckligaste dagen i mitt liv, den känslosammaste dagen jag någonsin varit med om. När jag ser på bilderna idag fylls mitt inre av samma känslor och lycka, den glädje Milo ger oss är obeskrivlig. Att få barn är verkligen en riktig gåva ♥


Be careful...
Postat av: Emily

Nej vad synd att det inte funkade, eftersom du ville amma. Men ersättning går lika bra. När jag slutade amma Joel (7månader) så blev jag glad för att det äntligen var över (jag kände mig så kvävd av att amma) men ändå blev jag lite ledsen, men som tur är så finns det ju ersättning och bara de blir mätta! Stor kram till dig. Och ja, visst är det en gåva att få barn! Fina bilder! Önskar jag med hade såna, men kameran gick sönder under förlossningen :( Så jävla typiskt. haha, krams

Postat av: linda

Visst är det världens bästa dag i ens liv att föda barn?!! Inget slår känslorna man får då :D

2011-01-14 @ 15:00:21
URL: http://lindusbindus.blogg.se/
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

awe ja, att få barn är verkligen en riktig gåva. helt underbart.

2011-01-14 @ 21:07:13
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se