Svar på tal!

"Oj, är man så liten bör ju rutinen va att man somnar runt sju.. Inte tio/ elva?"

För det första kan jag börja med å skriva att du förmodligen inte har någon som helst erfarenhet av bebisar? För det andra är min son 3 månader, det är inte ens vanligt att så små barn sover natten igenom. Men jag har haft turen att få en väldigt snäll son som snappat in när det är dag och när det är natt. Skulle han somna för natten vid sju på kvällen så skulle jag ha en klarvaken bebis klockan 3-4 på natten. Är det rimligare tycker du? När det kommer till bebisar så sover dom från och till under dagarna, det är när dom börjar bli större och när dom börjar sova flera timmar man kan börja lägga dom tidigare. Just nu är det Milo som styr sin sömn, inte jag eller någon annan. Den dagen du får barn kommer du förstå vad jag menar, tills dess så behöver du inte besvära dig med att kommentera om sånt du inte har en aning om.



Kram från oss *blink blink*


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se