Milo, min Milo!



Ni undrar säkert hur det gick idag på BVC, allting gick bra. Däremot var det jobbigt när han fick sprutorna, det gjorde så ont i mig när han började skrika och gråta. Jag fick verkligen kämpa för att hålla tårarna inne. Tur nog så gick det över ganska fort, men fan så jag önskat att jag hade kunnat tagit dom i hans ställe. Under dagen har han varit jätte slö och sovit för det mesta, däremot har han varit feberfri. Men ska tempa honom igen nu innan jag går å lägger mig för att vara på den säkra sidan. Han har gått upp bra i både vikt och längd också, han är numera 65.5 cm lång och väger 7340 gram. Barnmorskan sa att han kommer bli en lång kille, kanske även längre än far sin. Fast det visste jag nästan redan, med tanke på att både min familj och Marios familj är långa. Om man bortser från mamma då, hon har ju kortare än kortast, haha!


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se