Milo 3 månader ♥



Tänk att för exakt tre månader sedan, vid den här tiden hade jag, Mario och Milo precis fått ett rum nere på BB. Vi båda var jätte trötta, men kunde inte slita ögonen från vårat lilla mirakel som vi hade hos oss. Vi stirrade oss verkligen blinda på honom, våran lilla ögonsten. Jag kommer ihåg hur jag undrade vad jag gjort för att förtjäna något så fint? Hur kunde jag få något så perfekt, så vackert? Att få barn är verkligen en gåva, den bästa gåvan av dom alla. Milo är lyckan i mitt liv, det bästa som någonsin hänt mig och jag har lovat honom att jag ska göra allt jag kan för att han ska känna samma glädje som han ger mig. Jag ska göra allt i min makt för att han ska få ett bra liv och jag ska överösa honom med kärlek.

Grattis mammas lilla skatt på tre månaders dagen, jag älskar dig mest av allt ♥


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se