Memories.



Har suttit å glott igenom min gamla blogg, jisses så många minnen som dök upp från det förflutna - både bra och dåliga. Tänk alla människor som sårat en genom åren och alla människor man själv sårat. Tänk alla händelser man gått igenom som fått en att bara vilja försvinna, alla roliga upplevelser som man aldrig kommer glömma. Alla ord man skrivit till människor som en gång i tiden varit hela ens värld. Tänk så mycket jag raderat från den bloggen, inte bara från bloggen utan även från mitt liv...

Men vet ni? Allt detta, allt som jag gått igenom... Allt det har lett mig till vart jag är idag, till världens lyckligaste sambo och mamma till det finaste barn jag någonsin skådat. Utan allt det bakom mig hade jag nog inte levt det liv jag idag lever, tillsammans med den mannen som för alltid kommer hålla mitt hjärta. Jag hade inte haft Milo, som är det viktigaste personen i mitt liv, som jag älskar mest av allt. Jag hade inte varit den jag är idag, en lycklig sambo och mor som trivs med livet och lever fullt ut för varje dag som går ♥


Be careful...
Postat av: April

Funderar på att köpa en kamera för att ta bättre foton, likt på den här sajten. Jag är dock lite orolig att det är mig det är fel på och inte den nuvarande kameran. ..

Postat av: Anders

Underbar blog. Ska börja följa. ..

2011-02-03 @ 22:57:30
URL: http://paris-guide.r76.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se