I'm sick!



Fy fan vilken natt säger jag bara! Har sprungit fram och tillbaks till toan, kräks upp allt min mage innehöll plus lite till och haft jordens värsta magsmärtor. Jag mår fortfarande illa och har fortfarande ont, problemet är bara att det inte finns något att spy upp längre. Kroppen är helt väck, orkar inte ens lyfta Milo. Ni skulle sett vilket problem jag hade när jag skulle sätta på honom en body, jag fick verkligen ta i med alla krafter jag hade och sen va jag helt slut efter. Behöver jag berätta att Mario stannade hemma från jobbet idag? Ne, tänkte vell det! Ganska logiskt med tanke på att jag knappt orkar ställa mig upp. Bara att skriva det här inlägget är en kamp, hoppas jag frisknar till snart!


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se