Full rulle!



Jag är galet trött just nu, det har varit fullt upp hela dagen. Så fort mamma kom så började jag städa här hemma, sedan var det bara att göra sig iordning och efter drog jag och Mario å handlade. Först blev det en tripp till Eurostore där vi handlade hem en massa olika förvaringsgrejer att ha i skafferiet och sedan en storhandling på Willys. Tror ni inte vi åkte på avstämning också? Varför blir det alltid så när vi verkligen storhandlar? Två fulla vagnar hade vi, så nej jag va inte så jätte glad. Däremot va det nog lite tur i oturen då jag stämplat in för mycket grejer. Så ja, utan avstämningen hade vi betalat 200 kronor extra för saker vi inte hade tagit. Å folk brukar göra tvärtom, men inte jag inte. Det va inte första gången och säkert inte den sista heller. Efter Willys hämtade vi upp Annelie och sedan bar det av hemmåt, plockade upp varorna och beställde hem pizza. Strax därefter dök Marios mamma och man upp, så då blev det en fika med dom och lite gluttande på big brother. Jag och Annelie kom nyss in med hundarna å nu är jag helt slut! Snacka om fullspäckad dag va? Ingen lugn stund här inte! Ska i alla fall bli galet skönt att krypa ner i sängen nu å sova, som jag längtat efter det!


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se