.



Budade hem ytterliggare två ringar från tradera idag, tycker dom va as läckra och dom kommer sitta prima på mina fingrar sen så småning om. Ringar har liksom blivit mitt nya "ha-begär", förstår inte hur jag kan ha som en hel smyckesaffär här hemma men knappt några ringar? Ja för det är vad alla säger när dom öppnar min klädkammare, att det ser ut som om jag skulle ha rensat en hel smyckesaffär och tagit hem. Därinne finns verkligen allt man kan tänka sig, från halsband till örhängen, piercingar och armband samt en massa annat smått och gott. Nån gång framöver ska jag fan knäppa en bild å visa er!


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se