Fun fun!

Det är så mycket som händer i mitt liv just nu och jag bara älskar de! Den nyaste och förmodligen roligaste händelsen är att jag börjat rida igen. Man kan fan inte känna sig friare än vad man gör på hästryggen. För en stund glömmer man liksom bort alla problem, allt som hänt och allt som gjort så pass ont. Man får tid att inte tänka, utan bara vara och det är något vi alla behöver emellanåt. En vacker dag ska jag bli egen hästägare igen, en dag då jag har tid och ekonomi för det. Gissa om jag ser fram emot den dagen!



Jag och fina Zebben tidigare idag!


Be careful...
Postat av: Malinne- Mamma till Nellie och Tiffanie

önskar dej en riktigt God Jul ;)

Kram

Postat av: EricaPerzzon

Att få rida eller bara vara i stallet gör en så avkopplad:) Finns inget bättre:)



/E

2012-01-30 @ 22:25:26
URL: http://ericaperzzon.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se