Världens finaste Milo ♥

Ne ni, nu är det dags att "pigga" upp den här bloggen med en massa söta bilder på mammas (observera) stora kille. Nio månader är han snart, hajjar ni, nio månader??? Tre kvar, sen är min pluttenutte ett. Å herregud, ett år. Samtidigt som jag inte kan förstå hur tiden kunnat gå så fort så känns det som om du alltid funnits här. Jag älskar dig mest, mer än mest och ännu mer än så!





Min lycka, mitt ljus, mitt allt


Be careful...
Postat av: Billiga Barnvagnar

Men så fin han är och vilken fin outfit han hade med klarblåa kläder, kanske pyjamas tillome?;)

Postat av: Simon Gold ☺

Så stor han har blivit!!



Kommer du ihåg mig?? hade en blogg "Crazylifestyle"

2011-08-28 @ 15:12:23
URL: http://simongold.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se