Pysselkväll!



Under kvällen har jag bland annat pysslat med det här, att klistra, skriva och limma in en massa nya foton till Milos babybok. Älskar att sitta å pyssla, längtar tills den dagen då jag fått hem alla bilder som inte kom med sist jag framkallade. Kommer ni ihåg det, att det försvann en massa? Hur som helst, så fort jag beställt hem dom samt en massa nya kort så ska jag börja med Milos egna fotobok. Har redan köpt allt som behövs, nu är det bara korten kvar. Men det får helt enkelt vänta ett tag till, har varken ekonomi eller tid till det just nu tråkigt nog. Men det kommer komma en dag då jag har både tid och råd, den dagen ser jag verkligen fram emot.

Tack för alla svar i förgående inlägg, ni är så jävla bra! Kommer ta tag i kommentarerna imorgon, just nu är jag helt enkelt för trött. Som i vanlig ordning med andra ord, haha. Sov gott allesammans!


Be careful...

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:




Blogg listad på Bloggtoppen.se
Blogg Topplista
bloglovin
Personligt
Vardagsbetraktelser bloggar

Personligt
BloggRegistret.se